Bedir-Sevgi anlıyorum seni, benimde kaybım var, 2 tane. Bende çok tedirgin olmuştum. Son kaybımın arkasına hamile kalmışım bebek tutunduğu zaman tutunuyor. İçini ferah tut , bir bayan 13 haftalıkta bile duymamıştı kalp atışını en son doğum yaptı diye duydum. Bu bana ümit olmuştu , umarım senin içinde olur 🌼