Dryalp 31 gun once sezeryan dogum yapmis biri olarak bana hep dediler ki alt ust takim al. Kesinlikle yalnis yönlendirme. Elbise al canim ozellikle hastanedr elbise giymen gerekiyor cunku kanamani kontrole geliyorlar sık sık. Sen lavaboya cikiyorsun indir kaldır yapman imkansiz. Evde de yine ikk gunler alt ust olmuyor cunku karnin dikislerin ister istemez agriyor belindr bi lastik olmuyor ama 1. Haftamdan sonra giyebilirsin alt ust takim