Bilimsel araştırmalar kız bebeklerin erkek bebeklere oranla daha erken doğduğunu, erkek çocukların fiziksel güç gerektiren etkinliklerde daha başarılı kız çocukların da akademik becerilerde, dil ve sosyal gelişimlerinde daha aktif rol oynadıklarını söylüyor.🙈
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?