Helly_3212 ilseng 40 haftaya kadar mecbur bekleyecek miyim peki 3 hafta sonra dönmezse gün mü verir acaba 🤔
Ght Helly_3212 evet muayene etti doktorum tam bı zamani yoksanirim 38de de olan olmuş.Korkulacak bişey de değil ben hiç sevmem alttan muayene hiç hissetmedim bile doktorum da çok rahatlattı 😊
sagsbry Helly_3212 35 haftalık oldum hala dönmedi😪 normal doğum istiyordum ama dönmezse mümkün değil maalesef.. Hayırlısı neyse o olsun sağlıklı olsun sağ salim doğsun da şuan başka birşey istemiyorum ❤️ rabbim hakkımızda hayırlısını versin..
ipekkkkkkk7 Helly_3212 Döner canım Allah’ın izniyle benimkinde geçen hafta döndü 35 için de dönüyor demişti doktorum öyle de oldu 🥰
sagsbry aysedemirucar ay dikkat edin lütfen burda bi bayan plates topu üzerinde o dediğinizi yaparken yanlış hareket yapmış erken doğum yaptı bunun yüzünden.. Bırakın dönmek isterse kendi dönsün bebek rabbim en iyisini bilir 🌼
Canselankara Helly_3212 evet korkmayın ama sezeryanda cok zor değil.ben normal doğum yapmadım ama sezeryanda da anlatıldığı gibi zorluklar yaşamadım
Helly_3212 Canselankara yaa inanın ben sezeryan dan ayrı normalden ayrı korkuyorum. Aşmaya çalışıyorum ama inşallah aşarım da. Artık hayırlısı neyse o olsun ☺️
Deniz-berkay Helly_3212 ben 33. Haftamdaym bugün kontrolm vardı dönmüş ama 39. Hafta dönen bebekte var
Helly_3212 Edae bu da mecburi sezaryan oluyor dımı ? Hastaneden doğum ücret bilgisi aldım mecburi sezaryan şu kadar normal şu kadar derken bu durum da mecburiye girer yani
Edae Helly_3212 tabi mecburi sezeryan oluyor evet. fiyatlar değişiyormuymuş mecburi ya da kendi isteği ile olunca çok ilginç
Helly_3212 Edae evet kendi isteğimle yaparsam 2.250 covid testi içinde. mecburi sezaryan dediyse doktor 1.850 covid testi içinde dedi. Bir gece yatış dahil dedi. İlk on gün muayene içinde bir de işitme testi içinde dedi.