Merhaba anneler , anne adayları 🌸
Bende bir süredir var ama gebeliğe bağlayıp önemsemedim. Ve sol burun deliğimde şişmiş baloncuk gördüm ve ara ara kanamaları oluyor tamam gebelikte normal ama burnum sürekli kuru ve rahatsız ediyor. Ve artık rahatsız edici şekilde horlamaya kadar varmış iş eşim söyledi ve inanamadım kükrüyorum resmen 🤭 gebelikten önce sigara kullanıyordum onunlada bağlantısı olduğunu düşünüyorum. Birazdan aktara / eczaneye gideceğim bi soracağım bakalım gebeyken kullanılır bir şey var mıymış. Beni geceleri rahatlatsa yeter kontrolde doktoruma sormayı yine unuttum çünkü. 😣 var mı başına gelen ? Bir çözümü olan ? Varsa paylaşın nolur çok sıkıntılı bir durum bu