Merhaba arkadaşlar. Daha önce kimyasal gebelik geçirdim. Bebeğim gelişmedi 7 haftalık olmam gerekirken 4 haftalık olarak kaldı. Sonrasında da düşük meydana geldi. Üzerinden 7 ay geçti şuan hamilelik düşünüyorum ama kimyasal gebeliğin tekrarlanmasından endişeliyim.. Aranızda Kimyasal gebelik olupda tekrarlayan varmı?💭