mavileylaa Merhaba anneler, Gebeliğim ve herkes ‘15-16 dan sonra bebeğini hissedersin’ diyor ama ben nedense hiçbir şekilde hissetmiyorum. Klasik bir şaka oldu ama millet 7. Haftada dahi hissetmeye başlıyorken, benim bebek neden hareket etmiyor.😉 Kontrole daha 3 hafta var, endişe ediyorum ister istemez.
Busbushatun mavileylaa canm auan kucuk bazi pozisyonlarda uygun olursa hissedebilirisn kilonada bagli biraz bende 16/3 teyim ilkini 18 de hissetmisyim bunu daha sadece yatarken bi kez tesadufen hsissttim snra bidaha denk gelmedimm
Bulut2424 mavileylaa canım benimde ikinci gebelik bende erken hissederim diye bekledim ama olmadı tam 17. Hafta oldugum gün oynadı malesef 😅
mavileylaa Busbushatun Araştırdım biraz, kilolu olunca geç hissedilebiliyormuş ama ben 53 kiloyum.) Hissedirim herhalde 18 de falan :)
mavileylaa Aryam-15-15 Benim bebeğim kız ya acaba ondan mı geç hareket edecek diye düşünüyorum. Sizin ki ne?
mavileylaa Bulut2424 yaaa valla kuzum Bende kaç gündür bekliyorum ama tık yok 😊😊 17 bitti bitecek, birde 18 i bekleyeyim ben.