Attent Ebru0600 58 ile hamile kaldim suan 63 kiloyum 32+2 yim ama doktorum 9dan sonra bisey yeme ve sekerli meyvelerden ceyrek ye dedi beyaz ekmek yok :/
Selimegzoglu Attent ben 49 kilo ile hamile kaldım 61 kiloyum 36+4 çok almamışsın aslında doktor neden öyle dedi ki 😀
Attent Ebru0600 banada dedi hersey senin elinde olan bisey ama dikkat ediyorum hatta cevrem saskinlik içinde hic kilo almadin sismedin falan :))
Akinada Bol su içerseniz hiç bisey kalmıyor benim 10 kilo birden gitti doğum sonrasi 3 gün içinde hızla 3 litreye yakın şu içiyordum içimden şu içmek geliyordu surekli hiç bisey kalmadi
Ada3434 Ben de çok kilo almıştım. Doğumda 10 kilogram kaybettim. Azdan az çoktan çok gidiyor sanırım 😅 ilk dört ay içerisinde de eski kilonun altına kadar düştüm. Kilo bir şekilde veriliyor. Önemli olan bebeğin de sağlıklı kilo alması bence😊
Neslice Ada3434 evet çok doğru önemli olan bebeğin sağlıklı olması bakalım ben ne hallere düşçem yeni hamileyim 6+2 2 kilo aldım bile