Kızlar merhaba 26 haftalık gebeyim . İdrarımda yüksek miktarda enfeksiyon çıktı ayrıca covid geçirdiğim için bu enfeksiyonun ciğerlerden inen bir enfeksiyon türü olduğu söylendi . Invanz adında damardan serum şeklinde alınan bir antibiyotik verdi dahiliye doktorum beş gün boyunca kullanmam gerekiyomuş. Bu ilacı kullanan var mı acaba ? Bebeğe bir sıkıntısı olur mu doktor olmayacağını söyledi ama iiçim rahat etmiyo😔