heyymomm Tugcu01 benim de öyle ve daha bebeğim 2500 37 deyim rahat oturamıyorum ve yürüyemiyorum hem belim hem kasıklarım ağrıyor hem de dediğiniz gibi karnım acıyor resmen ne alaka anlamadım 😖
E_A1121 Tugcu01 38+5 teyim benimde aynı canım karnımın acısıyla uyanıyorum geceleri gündüzleride acıyo sağlıkla doğsun diye dua ediyorum son günler yoruyor gercekten
Bebek-geliyor Tugcu01 yaşadığınız kasılma ve sancı olabilir nst de sancınız çıkıyor mu? bende geceleri karnım kasılıp uyanıyorum nst de sancı ve 1,5 cm açılma oldu 36+1 deyim hastanede yatıyorum erken doğum olmaması için.
Tugcu01 Bebek-geliyor evet nst de sancim çıkıyor ama ben hissetmiyorum en son 3 hafta önce bakıldı açıklığım yoktu şuan bilmiyorum Allah sizede kolaylık versin sağlıklı bir şekilde dünyaya gelsinler🌺🤲