Mervemerve58 Merhaba anneler 19 haftalık gebeyim bebeğimin hareketlerini henüz hissedemedim ne zaman hissederim acaba
meraklianne1 Mervemerve58 ilk gebelikse 24. Haftaya kadar normal görüyormuş doktorlar hareket hissetmemeyi
Busbus58 Mervemerve58 ilk gebeliğimde 19-20 de hissetmiştim. İkşmci gebeliğim şimdi 15 te hissetmiştim. Ama benim hiç göbeğim olmuyor o yüzdende çabuk hissediyorum. Kilonuz yoksa göbek çevrenizde hissetmeniz yakındır
Madinanin-Annesi Mervemerve58 24de kadar diye bir yerde okumuwdum bu haftalarda bawlayacakdor.Korkma.Benim arkadawim kizi tenbeldi hic haraket etmezdi ayda yilda bir kere.Wimdi annesinin kucaginda.Sakin endiwelenme.Oluyor oyle
Mervemerve58 Madinanin-Annesi inşallah bir önceki bebeğiminde kalbi durdu hareketlerini hissetmeyi bekliyordum kalp atisi yok dediler bundada heycanla bekliyorum ama tık yok benm kızımdada
Madinanin-Annesi Mervemerve58 ultrasona ne zaman giriceksin?yok kotu seyler duwunme iyi duwun iyi olsun
Esraensar Mervemerve58 kişiden kişiye değişiyor kuzum endişelenme ben ilk 18de hissetmiştim su an 20 kızım bedenimi sallıyor resmen 😂💕