Sevda4125 Arkadaşlar normalde bugün 7 haftalık olmam gerekiyor fakat ultrason da 6+3 çıktım daha önce düşük yaptığım için ecopirinPro dupbaston vifolic verdi ben gibi bunları kullanan var mı ve neden benim 7 hafta degil de 6+3çıktı 😞
babyberry Sevda4125 benim 8 hafta olması gerekirken 6+5 çıkmıştı diğer haftalar arayı kapattı ben de panik olmuştum inşallah sizin de öyle olur doktorum 10 güne kadar normal takibini yapacağız demişti
Fatma12345 Sevda4125 cnm üzülme bende ilk hamile kaldigimda 12 gün gerideydi şimdi 21 haftqlik olduk şükür gününü haftasini yakaladik😊 üzülme yani bı sıkıntı yok bunda geç dönlenmede olmuş olabilir senin