Egebebekkk Merhaba arkadaşlar Bursa’da hayat Hastanesi’ne gidiyorum . Fakat doguma devlette mi özel de mi yapacağıma karar veremedim . Tecrübesi olanlar hangi hastanede doğum yaptılar