Merhabalar bugün doktora gittim karından usg yapıldı 6+1 gözüküyorum son adet tarihine göre kese 14mm ama bebek gözükmedi bu durum normal mi sizce ? 🙄doktor aslında normal dedi ama bilirsiniz işte içim içimi yedi okuduğum zaman 5.haftalarda bebeği gören olmuş sizin nasıldı kese kaç mm iken bebeği gördünüz kalp atışını ne zaman duydunuz ?