zyzy-25_80 bugun cati muayenesinde rahimde kucuk bir perde oldugunu soyledi doktorum 1 haftadir 1 cm aciklik var normal dogumu beklicez dedi boyle birsey yasayan var mı süreç nasıldı
ipekursat zyzy-25_80 ayy bende 23+1 deyim rahimde perde var,erken doğum riski oluyo bu durumlarda siz sanırım çatı muayanesinde fark edildi öyle mii
zyzy-25_80 evet cati muayenesinde ogrendik normal doguma engel mi acaba engelse bosuna beklemek istemiyorum aslinda