Glc Kızlar sezaryen yeni doğum yaptım ve aşırı ödemim var ellerim ayaklarım şiş ellerimde ağrı yapıyo yaşayan var mı evde bir çözümü var mı ?
Elifkyhn1993 Glc hafif kaldir ayakalrni yukari ole uzan yastik koy altina. Tuzlu ve asiri yeme. Emzirdkce falan zmnla azalcak hemen gecmiyorr.
Gurbetkusuu06 Glc Geçmiş olsun bol bol su için emzirin anca öyle ödem atabilirsiniz. Suyun içine yeşil elma salatalık da atabilirsiniz.