Duygukocc babymom- uni baby kullanıyorum çok memnunum tertemiz yapıyor leke çıkartmıyor çok hafif bi kokusu var fiyatıda uygun
DaisyMom babymom- babys green aldim.Tamamen kokusuz ve katki maddesiz.Cok memnun kaldim.💜Organik olan urunler leke çikartmada etkili degiller.Bunun icin ayriyetten leke cikarici almanizi oneririm.Benim aldigim urunun ayni markasinin leke cikarici var.Gayet etkili.
Ozgglt_ Mucizeeemmmmmm bende ondan aldım ama makineyi tıkıyor vs diyenler oldu kararsız kaldım. 30 derecede yıkandığı için çözünmez dediler. İlk yıkadım yumuşacık yaptı aslında sonraki kullanımlar için ne olur bilemiyorum
istanbul3434 babymom- ben uni baby sensitive aldim sari kapakli olan, icinde paraben sls olmayanindan. Ama evimde Yesil Anne organik temizlik urunleri kullaniyorum onlarin da bebek deterjani dogal ve kaliteli.
Mucizeeemmmmmm Ozgglt_ yani nasil makineyi tıkasın ki toz zaten eriyor sıcak suda 🙄 bence onlar karıştırmış başka bişeyle
Ozgglt_ Mucizeeemmmmmm bende araştırıp aldım. 30 derecede su ısınmadığı için erimiyor vs diye yorumlarda vardı. Bilmiyorum benimde kafam karıştı
minnie123 babymom- duru granül sabun hem diğer deterjanlardan daha doğal hem de güzel temizliyor memnunum 👍