sedaablak2 merhaba kızlar çok endişeliyim bundan 5 ay önce kimyasal gebelik geçirdim su an tekrardan hamileyim adet günümde hamile oldugumu ögrendim degerim 129 du şu an 206 olmuş sizce yavş artmamış mı yoksa normalmi?
Mavi87 sedaablak2 1buçuk günse iyi bence, 2 gün olunca anca 2 kat artış beklenir bence sağlıklı ama doktor kontrolünde ol canım
ikincimucizemmmm sedaablak2 bence gayet güzel artmış bir buçuk günde iki gün arayla tekrar edip doktora git canım
babyberry sedaablak2 aynı yerde ve aynı saatte vermeniz daha sağlıklı olurdu ama bu değer de şu an iyi artmış 1.5 güne göre
sedaablak2 babyberry teşekür ederim cevabın için ilk gebeligim kimyasal oldu o yüzden korkuyorum biraz aynı yerde verdim
sedaablak2 ikincimucizemmmm randevum pazartesiye verdiler teşekür ler cevabın için biraz içim rahatladı