Melekanne2606 Bugün kontrole gittim 35+3 üm nst de sancım çıktı haftaya çatı muayenesine çağırdı sizce erken doğum olur mu yada ne zaman olur çok merak ediyorum heycanlandım🥰
Ece01 Melekanne2606 benimde 35.haftamda sancım vardı ben hissederek gittim hastaneye doktorum en azından 36 yı görelim sonrası bizim için sorun değil dedi bir hafta ilaç kullandım bıraktım şu an 36+2 deyiz bekliyoruz ne zaman gelirse
Melekanne2606 Nida_Y Ben bugün 3.ye girdim canım nst ye sen neden girmedin şimdiye kadar ? İnşallah güzel haber alırsın canım 🥰
Nida_Y Melekanne2606 son kontrolüm 34deydi. Doktorum 36. Haftada nst ye gel dedi. Valla çok da güveniyorum doktora bir bildiği vardır 😅 erken doğum riskim de yoktu şikayetimde bu durumlarda hep 36. Hafta başlıyorlar bulunduğum yerde
Melekanne2606 Ece01 Ben yalancı sancıları hissediyordum ara ara bugün de nst de çıktı haftaya 36+3 olmuş olcak bakalım ne dicek ne olcak merak ve heycan içindeyim 🥰 sağ Salim kucağımıza alalım inşallah 🥰