Merve-1109 canım görünüyor çok silik bir çizgi geçen benim adettime beş gün kala erken gebelik testi yaptım biraz bundan belirgindi dün adetime üç gün kala normal gebelik testi yaptım biraz daha belirgin göründü ikinci çizgi dün kan verdim 3,5 haftalık hamileymişim inşallah sağlıkla ilerler darısı başına ama ikinci çizgi görünüyor hayırlı olsun 😊