ratatosk Su_ada stres yapma ama acile git Bi baksınlar normal olup olmadığına sadece Dr karar verir. Önlem amaçlı iğne ilaç vs verebilirler
Bsrdrdu1907 Normal olabilirde olmayabilirde canım bi hastahaneye git keseye baksınlar benimde ilk aylarımda kanamam oluyo iğne ilaçla yattım sürekli geçti çok şükür suan 29.haftadayım stres yapma sakın
gamzemom Su_ada cok gecmis olsun dikkat etmen lazim kendine olabildigince uzan . yattikca lekenin azaldigini görürsün alla saglikla kucagina almayi nasip etsin insallah bende ayni durumu yasamistim uzanman cok önemli .