Bsrdrdu1907 Kızlar kendimi iyi hissetmiyorum bugün hiç tansiyonumu ölçtüm 10a 5cıktı nabızda 131 çıktı normalmi nabız yüksek gibi geldi sanki napmam gerekiyor
Bsmlh Bsrdrdu1907 bugün bende aynı oldum basım agrısı elım sıstı hemen gittim 10/5 çok düşük şekerde düşmüş dedi ayran iç dedi baya iyi geldi bol su az tuzlu ayran
neslii35 Bsrdrdu1907 eğer dinlenir vaziyette yaptıysanız bu ölçümü nabzınız olması gerekenden çok çok yüksek çıkmış uzanıp derin derin nefes alın düşmeden de kalkmayın yerinizden çok geçmiş olsun 🙏🏻
Ortmenanne16 Bsrdrdu1907 hamilelik en baştan beri 9a 6 devam ediyor tansiyonum boşlukta yürür gibiydim ilk zamanlar şimdi 33. Haftamdayım bünyem alıştı 🥳🥳🥳