Berff58 34+0ım bir hafta oldu bitirip yerleştirdim. Dolaba koyacaksanız neden tozlansın ki🤷🏻♀️ Çok kıyafet vardı bende annem ve kayınvalidem almıştı, iyi ki yapmışım diyorum çünkü uzun sürdü baya. Battaniyeleri ayrı açık koyu renk beyazı ayrı sonuçta, yıkaması kuruması uzun sürüyor malum hava şartları. Yavaş yavaş kendinizi yormadan yapın bence ağırlaşmadan.