Fatosvrl Fundaozbk 9+3 haftaligim bende bugun sabah uyandigimda kahverengi akinti gelmisti sonra akintiyla beraber hafif kirmizi lekelenme oldu doktora gittim hemen bebek ii dedi serum ve igne yapti sancimda oluo neden oldugunu solemedi
Tugceonur Fundaozbk kaç haftalık olursan ol gebelikde kan normal değil rengi ne olursa olsun hastaneye gitmen gerekiyor
Happybaby007 Ben 6 haftalığım bendede aynısı oldu ve doktor düşük tehliken var dedi sürekli yatacaksın dedi bugğn kontrol var bakalım durum nasıl
Fundaozbk Happybaby007 benimde ilk haftalarda kahverengi lekelenme oldu 2 tane düşük iğnesi vurdu 1 aydır fitil kullanıyorum 12 haftaya kadar fitil kullancam kan gelmiyordu hiç bugün geldi az bişey acık renkte
Gunes_84 Fundaozbk endişe etme korkma aynı şey bende de oldu progestan verdi fitil olarak kullanıyorum 10 gündür de normal akıntıya döndü çok şükür. Ama bir doktora görün tabiki yada ulaşma imkanın varsa ara.ağır kaldırma yükseğe uzanma
Fundaozbk Fatosvrl internetten çok araştırıyorum ilk 10. Haftaya kadar hamilelerin %30 unda görülebiliyormuş bu tarz kanamalar
Fundaozbk Happybaby007 öyle bişey demedi ilişki yasak karnına basın uygulucak bişey yapma dedi sadece
Fatosvrl Happybaby007 hayir ole bise demedi ama kendini cok yorma dinlenmeye calis isimin yogun oldugunu bildigi icin
Happybaby007 Fatosvrl bana sürekli yat dedi bende yatıyorum ama çok sıkıldım.sürekli yardım için birileri geliyo insanın kendi işini görememesi ne kadar zormuş
Fatosvrl Happybaby007 kesinlikle Allahim kimseye muhtac etmesin ins saglikla kucagina alirsin evladini aslinda ben cok arastiriyorum hareketle isle alakasi yokmus dusugun sagliksiz bebek dusermis ama tabi dinlenmede de fayda vardir ☺️