Melek0001 Leylaaa38 bu perşembe günü çağırdı keseyi görmeye . Siz çok erken görmüşsünz bende görünürmü acaba diye düşünyodum
Melek0001 Leylaaa38 bidaha kan tahlili istedimi doktor peki . Bende 171 cıkınca direk kontrole gel perşembe dedi
Leylaaa38 Melek0001 inşallah sende öyle canım🥰 yok benden bir daha kan tahlili istemedi 2 defa yaptım işte en son 136 idi sonra zaten keseyi gördük şimdi cuma günü tekrar gideceğim bakalım..
Neslihan1903 Leylaaa38 oh maşallah şükür emeklerinin karşılığı geldi dikkat et kendine bu zamanlar önemli