gel_artik_bebegim kızlar dün ikinci çizgi koyuydu ama ilk çizgi kadar koyu değildi ben de degerlendirmedim muhtemelen yarın tam koyu olur dedim bugün test yapicam ya çatlamış siliklesmisse yine de değerlendirsem hamile kalır miyim yani ya dün yumurtladiysam
Nuray23 gel_artik_bebegim siliklesmisse eger dunkinden degerlendirmende fayda var yine de canim. Umarim kacirmazsin 😊 hakkinda hayirlisi olsun insallah
Pnrss06 gel_artik_bebegim yumurtlamaysa ve bugun daha siliklesmisse bugun herihtimale karşı degerlendir.İnstagramda birgebenin günlügü sayfası var ordan yardım alabilirsin.
gel_artik_bebegim 132025 evet ben de bugün olucak diye düşündüm bugün başka birşey için kadın doğuma gitmiştim doktor yumurtlan olmuş dün degerlendirdin mi dedi ama testte dün tam koyu değildi
gel_artik_bebegim 132025 değildi hayır silikti ilk çizgiden bugün de şuan yoldayım sehir dışındayım eve gidince yapicam inşallah tam koyudur da kacirmamisdir
gel_artik_bebegim 132025 şuan yumurtan oluşmuş degerlendir dedi ama teste göre tam oluşmamış zamanı var