bebegamin1 lansinoh çiftli almıştım. 6 yıl önce.
Bende çalıştığım için günde 3 kez kullanmak zorunda kalıyordum. Maşallah hiç sorun yaşamadım. şuanda 11+4 üm ve yine aynı makineyi kullanacağım. Ben çok memnun kaldım. Tek ile aşırı vakit kaybı olur. Çift ile bile 15 dk sağ 10 dk yıka pakla. Ki birde bunu işyerinde yapıyorsun. Zaman çok çok önemli. Kesinlikle çiftli elektrikli derim. 1,5 yıl aralıksız kullandım. 1,5 yaşında kendisi bıraktı.