sm21 ben sağlık ocağıyla işim olacağını hiç bilmiyordum onlar beni aramasa da haber vermezdim bu yüzden. Keseyi görüp kalp atışını duyduktan snraki gün aradılar beni. Ama şuana kadar sadece aşı için gittim. Kimisini aylık kan tahliline, bebeğin kalp atışını dinlemeye falan çağırıyorlarmış burada öyle okudum ama bunlar için beni hiç aramadılar 🤷♀️