Damla4150 aynı şeyi yaşadım canım ilk haftalarımdaydım 9-10 haftalık falandım sanırım aynı şekilde karaciğer enzimlerim yüksek çıktı. Sürekli kustuğum ve değerlerim düştüğü içindi. Doktorum dahiliyeye yönlendirmişti ultrason ile bakıldı, tahliller yapıldı dahiliye doktoru sorun olmadığını düzeldiğini söyledi. Normal beslenmeye başladığımda düzelmişti benim.