Aysima288 ben ilk 3-4 ay sepet beşik kullanmıştım ama o pahalı olanlardan değil ucuz bir şeydi memnun kalmıştım, odalar arası da rahatça götürüyorduk, tekerlekliydi.
Sonra da park beşiğe geçtik, o da sallanıyordu.
bir de salıncak vardı, bazen onda da uyutuyordum.
Bebeğiniz kaç aylık, benim de kızım da küçük.
Bebeğe anakucağı almak istiyorum ama kızımdan bebeğe fırsat kalmaz gibi geliyor