Hanımlar 30. haftada hafif sancı hisseden var mı aranızda? Daha çok bel bölgesinde sanki adet olacakmış gibi düzensiz şekilde ağrım var. Sizce bu hafta sancı için erken mi ? Benim gibi bu durumu yaşayan var mı? Pazartesi randevum var . Ancak biraz endişe ettim.