Merhaba anneler✋ Dün detaylı ultrasona girdim. İkizlerimden kızın bağırsağında parlaklık olduğunu söyledi. Düşük tehliken var mıydı kanaman oldu mu dedi. Bende evet dedim ilaç iğne kullandım hep . Kız o kanamayı içmiş olabilir dedi. Yüzde doksan bu sebeptir ama diğer bi sebep enfeksiyon yada down sendromu olabilir dedi. Burun kemikleri var ense kalınlıkları normal bana down olma ihtimali gelmedi ama yinede sizlere sormak istedim. Yasayan var mı geçer mi?