Hanımlar Merhaba ☺️
Hepatit B taşıyıcısıyım doktorum test istedi bu testi yaptıran var mı ? Kan alınarak mı bakılıyor ve neye bakılıyor ? Randevu aldım Enfeksiyon bölümü için salı günü gidicem merak ediyorum🤷🏻♀️
Ve şeker testi de yaptırıcam aynı gün doktora gittiğim de açlık tokluk mu baktırmak istiyorum demem gerekiyor ve o içiceği içmem gerekiyor mu nasıl yapıcam 🤦🏻♀️
İkinci gebeliğim fakat ilk gittiğim doktor sorumsuzluğu yüzünden doktor hiç birine gerek yok diyip yaptırmadı ve belki ben bunlar yüzünden ( kötü şeyler yaşadım ) anlatıpta sizi etkilemek istemiyorum ama gerçekten herşeyi araştırın ve çok dikkatli olun 🙏