merve099 bizimde kan uyuşmazlıgımız var. Benim bebegimin kalp atımı duyulmadıgı icin kürtaj oldum kürtajdan hemen sonra kan uyuşmazlıgı ignesi yaptılar.Gebelik devam etseydi hamileligin 28 ci haftası yada dogumdan 72 saat icinde vurulacaktım o igneyi.Doktorun o döneme kadar bişey yapmama gerek olmadıgını ama bi kanama yada düsükte mutlaka söylemem gerektigini bildirmisti.