Minnakhamis Kızlar ablam için soruyorum 9 gün önce çatlatma iğnesi yaptı adetine 7 gün var çok çok silik çizgi çıkmış sizce gebelik var mıdır?
afrasil Minnakhamis canim 9 günde pozitif çıkar yalancı ignede hcg olduğu için . 12 gün sonra denesin
Pnrss06 Minnakhamis ignede hormon oldugu icin silik cıkması normal.Bana igneden 12 gün sonra tam sonucun cıkacagını söyledi doktorum.
ogrencianne35 Pnrss06 afrasil bi arkadaşım 12.gun yaptı test 4 dk da böyle oldu kızlar sizce var mıdır [url=https://hizliresim.com/Do8ltV][img]https://i.hizliresim.com/Do8ltV.jpg[/img][/url]