Semabkr Bugün doktor kontrolüm vardı. Nst de sancı çıktı. Rahmimde yumusamada varmış ama açılma yok. Bu şekilde olan varmı? Doğum ne zaman olur arkadaşlar? Bol bol yürüyüş ve suquat önerdi.😏
Nazan02 Semabkr canım aynen bende 37+2 yim nstde baya sancım cıkıo ancak acılmam yok banada yuruyus ve sıcak duş önerdi bılmiyorum acılmam olurmu ıyle aman aman bı sancım yk regl olcakmısım gbı hssedyrum bu sıddetle acılma olcagını dusunmuyorum
Melekanne2606 Semabkr 35+3 üm bende bugün kontrollüm vardı sancım çıktı haftaya çağırdı çatı muayenesi için eğer açıklık olursa yatırır mı acaba yada doğum ne zaman olur ki ?
nilsmother Nazan02 regl olacakmış gibi ağrı ne aralıklarda oluyor acaba, bnde 35 in içindeyim günde bir iki kere olmaya başladı 🤔
nur94_ Pazar günü 37 oluyorum sancım 10 gündür var çünkü 10 gündür bebek kanalda , 2 cm de açılma var heran pırtlatabilirim 😂
Semabkr nur94_ insaAllah hemen gelir sağlıkla bende kucağıma almak isterim umarım haftaya gidince açılmam olur.😄
Nazan02 nilsmother benım sık sık oluyor canım belımden gelıyor doktor bu sekılde ınsallah açılman olur dedı hanı ben sancı dıyınce dayanılmıycak bıse beklıorum ama sancı kısıden kısıye degısıyormus ınsallah bu sekılde hafif geçeriririm
Svcnbydmr nilsmother o yalancı sanciymis ben Dr a sormuştum normal böyle olman dedi bebek aşağı inmiş o yüzden. Sık sık olursa o zaman gel dedi
nilsmother Nazan02 anladım canım ilerleyen haftalarda benimde sıklaşabilir o zmn Allah Bi agrıda kurarsın inşallah ❤️🌷
Gldn3406 40 a gircem ne sanci var ne açılma bakmam lazım.kizlar normal ilerliyor herşey ama niye böyle uzadı anlamadim ya. Eğer gelmezse mecburi sezeryan olcak
Melekanne2606 Bsra3456 Canım ben daha bugün gittim doktora 35+3 deyim 3 kilo 49 cm olmuş senin ne kadar ?