Kızlar merhaba son adet tarihime göre 6+6 günlük hamileyim. Ama bugün doktor 6+3 dedi. Geçen hafta haftasıyla uyumluydu. Yumurtlama farkı olabilir dedi her şey yolundaymış. Doktora sormayı unuttum o da düzeltme yapmadı. Takip yaptığım gebelik uygulamalarında adet tarihini buna göre düzeltmem gerekiyor mu? Benzer durum yaşayan var mı merak ettim. İlerleyen zamanlarda değişebiliyor diye biliyorum kararsız kaldım :)