[silindi] Neslihan4 kola normalde de zararlı canım 2 bardak fazla hem de çok canın istiyorsa bir iki yudum al bırak
Burcu-2910 Neslihan4 daha 5+4 üz kalp atısı falan daha duymadık belki de bu yuzden daha içmeyi düşünmedim yoksa aşırı kola severim😀😀ama iki bardak çok fazla
Papatya-20 Neslihan4 33+4 olduk pek sevmem ve içme gereksinimi hiç duymam ama 2 gün önce nasıl cekti canım 2 bardak felan içtim 3.yüde tam dolduruyordum eşim içme artık dedi 😂 bıraksa şişeyi bitircek kadar iştahım vardı canın çekiyorsa iç azcık Kaan kocatepe DİE doktor var youtobeden izle onun videolarını tavsiye ederim 😍
DaisyMom Neslihan4 35+5 haftadayim evet cok zararli ama canim cektiginde ictim.Ayda 1 sefer olarak.Sizde her hafta degilde ayda 1 olacak sekilde yapin.Suan 35+5 hàftaligim canim cok cekiyor.Ama son ayim diye icmek istemiyorum.Herseyi tuketebiliriz fakat asiraya kacmamak sartiyla.Yoksa bende tutamam kendimi eve aldirmiyorum pek.1 lt aliyor esim o aksam iciyoruz az kaliyor.Diger gunler bir yudum bir yudum alip iciyordum bitmesin diye 😂
miraclemomm Neslihan4 bazen canım aşırı istiyor ama aşırı 🙈 yarım bardak içiyorum ama 2 haftadır içmiyorum.
Esosun Neslihan4 canım çok çektiğinde yarım bardak kadar içiyorum ama normalden bol su tüketmeye çalışıyorum onu içtiğim gün yani dengelemeye çalışıyorum su ile şekeri
Madinanin-Annesi Neslihan4 yutubda bir hoca var bilmem bura gondere bilirmiyim sana o bu hakda konusmusdu istersen bir deneyim izle onun dediklerini
annepanda Neslihan4 benm normalde içecek tuketimim.yarim.bardaktir daha fazlasıni içemiyorum. Eğer canim istediysede 2.3 yudumda bitecek miktarda iciyorum. 28.haftadayiz bu zamana kadar toplasak 4 bardak olmamistir belki
Bibliophilia-1991 Neslihan4 hamile kaldım kalalı ağzıma koymadım hiç amcam TSE de endüstri mühendisi fabrikalarda ne nasıl yapılıyor denetliyor hep biliyor bana sakın ağzına koyma o kadar diyorum sana dedi çünkü böyle şeyleri de açıklaması anlatması yasak zaten demese de içmek istemezdim içinde ne var bilmiyorum sonuçta soda harici bişey içmedim
NilayRuya Neslihan4 şuan içiyorum bunun üzerine bu post sanırım bana ilahi bir işaret 😁😁 arada içiyorum hafta bir iki işte zararlı evet ama canım istiyor 😣
34_21_23 Neslihan4 içiyorum valla napiyim. Biz hasta değiliz ki onu yeme şunu içme bından uzak dur denildikçe o ürün dahada tatlı oluyor insana. Abartmadan canım isteyince kendimi mahrum bırakmıyorum
Ozgglt_ Valla benimde canım çekti hep şimdi 31+4 üm. Ve eşim doldurup getirirdi hep bende bir güzel içerdim meğer birazda su ekliyormuş içine 😂😂 hiçte uyanmadım bir güzelce içtim vallahi 😂😂 ama zararlı tabiki yaklaşık 1 aydır ağzıma sürmedim
Ikizdeniz Neslihan4 normalde senede iki uc kez girer eve kola ramazanlarda falan aramazdım hic ama simdi 9 haftalik hamileyim canm cekti iki gundur iciyorum
Melekalyyy Neslihan4 kolayı 2 litre içerdim hamile kalmadan önce eşim soğuk çay almaya başladı soğuk çay içtim canım kola istedikçe öyle soğudum deneyebilirsin
H-melek Neslihan4 içen olsa Bile yasak ve zararlı bir İçeceği içmemelisiniz, burada 100 kişi bile ben içiyorum dese içinizi rahatlatmayın bence daha dikkatli olun:)