Merhaba Ekim sonunda ben de aynı şikayetlerle buraya yazmıştım hatta siz de cevap vermiştiniz bana. Erken menopoz şüphesi vardi benim de ayrıca pkos var. Fsh çok düşüktü ama e2 yuksek çıkmış daha önceki tahlillerimde. Kimse de bişey söylememiş bana. Neyse genetik test yaptırdım çok şükür temiz çıktı. Ama bir kaşık aralık ayında bozuk olan hormonlarım daha da bozuldu. Hatta rahim kalınlaşması var takip edilmeli dediler ikinci günü 12 mm idi ve kanamam bitmişti. Geçen ay ona da bakıldı 3 mm çıktı çok şükür. Doğum kontrol hapina başladım, ilk kutum bitti dün regl oldum. Ve şuan yine leke şeklinde azıcık fakat afedersiniz çamur gibi geldi. Pkos varsa bu kanama azalmasına sebep olabiliyormuş. Siz de doktora gidip hormonlariniza mutlaka baktırın. Biz pkoslarda erken menopoz olayı biraz zormuş ama yine de amh Fsh e2 değerlerinizi takip edin. Gerekirse genetik test yaptırin frajil x sendromuna bakılsın.