Eessrra dogrudur canim bende kontrolden kontrole cikiyorum.Ama lazim olabiliyor hep.Bazen ne kadar tedbirli olsakta olacagi varsa inan oluyor.Kasim ayinda gecirdim covid.Hic biryere cikmadigim halde ve esimde cok dikkat ettigi halde.🤷🏼♀️Kan tahlili mi.Saglik ocagindan mi yaptin canim.