Merve_Sa ben de decavit kullanıyorum. kan ilacı vermeyecek misiniz diye sormuştum doktoruma. onun içinde demir var yeterli, ekstra kan hapı kullanırsan gereksiz yere kabızlık vs. olur gerek yok dedi. zaten kan tahlillerimde iyi çıkıyor hemoglabin ferritin vs. Bence tahlillerinizde sıkıntı olmadığı sürece yüklenmeyin bünyenize.