Ben ilk doğumumu özelde yaptım izmirde meşhur bi hastane doktordan herkes memnun ama ben ne yaşadım allah biliyo. Epidural almadım diye doktorun ebelerin dalga geçmesi baskısı aşağılaması doktorun sen ıkınmayı bilmiyosun ama napcaz böyle olmaz demesi eşim çıkıştı ilk doğumu nerden bilsin söyleyin yapsın falan diye. Yani sanırım şans işi bunda da özele başka yere gidiyorum inşallah iyi insanlarla karşılaşırız.