_Zls_ Diyetisyen en iyi kefirin içim markası olduğunu söylemişti. Bende doktoruma sordum içebilirsin dedi ama içerisinde katkı maddesi var o yüzden evde kendin yapabilirsen öyle iç yapamazsan hiç içme bence. Zaten günlük süt içiyoruz.