Benim 5+4 te 16212 çıktı bu normalmi ben çok ikiz istiyorumda ikiz olma şansı varmı acaba ikiz anneler sizin kaç çıkmıştı betanız gerçi tek kese görüldü ama belki tek yumurtadır diyorum her hamişte olurmuş genelde bu istek aman sağlıklı olması en önemlisi tabiki