36.haftadayım ve asla uyuyamıyorum doktorum gebelik depresyonu olabileceğini ve 2 ay önce geçirdiğim covidin bunu tetikleyebileceğini söyledi ancak ilac yazamam dedi ne yapacağım kendimi inanılmaz yetersiz ve aciz hissediyorum bebeğime kavuşunca geçer mi doğumdan sonra mutlaka ilaçlarına geri dön dedi