Merhaba arkadaşlar, ben de doğum hilayrmi sizlerle paylaşmak istedim. 28.05 pazartesi günü bebeğime kavuştum☘ 25 mayısta kontrole gittiğimde dha gelmeye niyeti yok demişti doktorum. 1hazıranda günüm doluyordu. Bebekte iri olduğu için sezeryan olabilir dedi. 1hazıranda kontrole çağırdı. Ama benim Akın ım duramadı.pazar akşam 9-10gbi hafif sancım başladı. Dha öncede hiç sancım olmadığı için tam nasıl olduğunu bilmiyordum. Belden adet sancısı gbi başladı. Zaman tutmaya başladım 10-20dk da bir flndı.gece 12de nişan geldi. Çok şaşırdım beklemiyordum dha hiç. Gece boyu sancılarımın süresi kaç dk da 1oldugunu tutmaya devam ettim. Sbah 6 gbi 5-6dk ya düştü ve şiddeti arttı dayanamamaya başladım. Doktorumu aradım ve 9da hastane de buluşalım dedik. Sezeryan ihtimaline de birşey yiyip içme dedi. 7gbi duşa girdim sancıları hafıfletsin diye. Duştan çıktıktın sonra yine sancılarım şiddetlenerek artmaya devam etti yatakta sancı çekerken birden suyum geldi. Tekrar duşa girdim hızlıca, tabı bu ara sancıdan duramıuordum eşim yardımcı oldu. Hazırlanıp çıktık.9d hastanedeydık ve girişimiz yapıldı. Sancım oldugu için odaya bıle girmeden açıklığa bakmak içn sancı odasına alındım. Tam o sırada kanamam başladı. Ebe baktıgında açıklık 7-8cm Olmuş. Doktorumda geldi ve ilk normali deneyelım diye konıstuk. Odaya alındım ve nst çekildi tabi o sıra sancıdna yatakta zor durdum. Tekrar bakıldı 9 cm olmuş. Beni hemen doğumhaneye aldılar. Orda tabı sancılar dayanılmycak seviyelere gelmişti. Sancı geldiğinde kuvvetli ıkınmamı ıstedi doktorum. 1.de baya ıkındım ama kuvvet verememişim. Sadece bağırarak ıkınmışım. 2.de kuvvetli kenarlardan da güç alarak ittirmemi söylediler. Ve o an vargücümle ıkındım, ali akın ım doğdu 💙 göğsüme koydular, anra kordonunu kestiler. Çocuk doktoru geldi kontrol etti. O sırada benimde hafıf sıyrık şeklinde yortılmalarım varmış onları diktiler. Snra odaya indirdiklerinde yavru kuşum odada beni bekliyodu, ve kucağıma aldım inanılmaz duygu. Senin olduğuna inanamıyosun. ☘