Merhabalar 33 haftalık hamileyim hep ağrım sızım kasılmam oluyordu hamileliğim böyle zor geçiyor ama dünden beri bel kuyruk sokumu ağrım çok şiddetli ayakta zor duruyorum. Sabahtan az bi iş yaptım ortalığı topladım ama çok az. Pedimde sulu kan gibi çok az akıntı vardı peçeteye silince de geldi. Belim uzansam bile çok ağrıyor doktorum artarsa gel dedi ama herşeyde hastaneye gitmek istemiyorum. Bebeğim çok hareketli. Bu ağrımla evde beklemem normal mi yaşayan var mı böyle ¿