Kizlar ben mantar ve enfeksiyon icin ilac kullandim uc gun once idrar yollarimda enfeksiyon sebebiyle tek kullanimlik bir ilacti agrimi aldi iyi geldi birde doktorum mantar icin fitil verdi dun kullandim sabah ilac pembe olarak akmisti bgunde devam etti normalmi ki ya doktorumda dogumda soramiyorum 🙄