tubaerva merhaba arkadaşlar, açlık 100 tokluk 153 çıktı şekerim henüz doktora göstermedim yüksek çıkmış sanırım nasıl yol izlenmeli bu durumu yaşayanlar neler yaptınız?
Mina34 tubaerva benimde bu değerlerde çıkmıstı dr dahiliyeye yönlendirdi dahiliyede günlük şeker ölçümü yapmamı istedi açlık tokluk sabah öğle akşam..ayrıca diyetisyende diyet listesi verdi sizinde öyle olacak muhtemelen..
GAda tubaerva geçmiş olsun bende de çıktı ama ilk günden beri kontrol altına aldım dahiliye doktoruna gittim evde ölçüm yapıyorum be değerlerim çok iyi stres çok önemli birde beyaZlardan uzak dur
gamzosgamzos Once dahileye doktoruna sevk eder doktorunuz diyet verir 2 hafta kadar dusmezse insulin+diyet onerirler
GAda tubaerva bilmiyorum ama Alman gerekli makina çünkü sürekli gidemezsin sabah öğlen akşam ölçeceksin ücreti çok değil makina 50 TL aldım çubuklarını da doktor rapor çıkarttı