Yasse Merhaba kizlar 17 haftalik hamileyim.heo kabızlık sıkıntısı yaşıyorum dr ilac verdi.Dün akşam da bir farkettim ki hemoroid oluşmuş oturmakta sikinti yaşıyorum sizce ne yapmalıyım.tavsiyelerinizi bekliyorum teşekkür ederim simdiden
Serendipity Yasse yeni farkettiyseniz once bir genel cerraha muayene olun size hamilelige uygun krem fln vericektir. Hamilelik ilerledikce bu cok daha buyuk bir sorun oluyor, ertelemeden hemen onleminizi almaniz sizin icin en iyisi olur. Cok gecmis olsun